Nytt medlemssystem
Forfatter: Kenneth Rasmussen Støve
24. juni 2026
Vi bytter medlemssystem fra Min idrett til Spond
Styret har vedtatt at klubben går over fra Min idrett til Spond som nytt medlemssystem.
Denne endringen er en del av vårt arbeid med å gjøre hverdagen enklere for både turnere, foresatte og trenere.
Spond er en moderne, appbasert løsning som vil gi bedre kommunikasjon, enklere oppfølging av aktiviteter og en mer brukervennlig medlemsadministrasjon.
Gjennom Spond vil medlemmer og foresatte få tilgang til viktig informasjon om treninger, arrangementer, påmeldinger og beskjeder samlet på ett sted.
Dette vil bidra til bedre oversikt og gjøre det enklere å holde seg oppdatert på det som skjer i klubben.
I løpet av den nærmeste tiden vil vi sende ut mer informasjon om overgangen til Spond. Det vil også bli lagt ut lenker til påmelding og veiledning for hvordan appen tas i bruk.
Vi ser frem til å ta i bruk Spond og er sikre på at dette vil gi en bedre opplevelse for både medlemmer og foresatte.
Har du spørsmål i forbindelse med overgangen, er du velkommen til å ta kontakt med oss.
Vi ser frem til en enklere og effektiv treningshverdag og medlemsoppfølging i tiden som kommer.